Czas na kolej i budowę potrzebnej do niej infrastruktury.
Do jej realizacji niezbędne są maszyny, które mogą poruszać się po torach. Ważne są maszyny elektryczne na podwoziu kolejowym takie jak: koparki, ładowarki teleskopowe, przyczepy kolejowe: niskopodłogowe, kontenery z systemem wywrotu, platformy z ramą obrotową oraz typowe przyczepy do transportu.
materiałów.
Nasza oferta
Firma EWPA oferuje sprzęt AMT i MDC, które posiadają wieloletnie doświadczenie w produkcji podwozi kolejowych do różnego rodzaju maszyn. Obecnie dużym zainteresowaniem cieszy się koparka kołowa na podwoziu kolejowym, wyposażona w zestaw akumulatorów z wymiennymi bateriami, które pozwalają pracować 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu. Oferujemy maszyny fabrycznie nowe, a także zajmujemy się przebudową używanych maszyn kolejowych, zamieniając tradycyjny silnik Diesla na nowoczesny silnik elektryczny. W ofercie firmy są również nowe modele dwudrogowych ładowarek teleskopowych oraz dwudrogowych koparek. Maszyny wyposażone są w bardzo nowoczesne podwozie z hydrostatycznym napędem kół kolejowych dla kolejnictwa.
Nowoczesne rozwiązania dla kolejnictwa- maszyny elektryczne na podwoziu kolejowym
Z czego to wynika? Patrząc na kraje Europy Zachodniej, zauważyliśmy ciągłą rozbudowę infrastruktury kolejowej. Pociągi stają się coraz popularniejsze i coraz większa cześć społeczeństwa przekonuje się, że kolej to wygodny środek transportu. Jesteśmy przekonani, że w następnych latach
Polska będzie przeznaczać coraz więcej środków unijnych właśnie na ten cel. Niewątpliwie jest to słuszny kierunek. Kolej wydaje się transportem przyszłości. Wskazuje na to wiele czynników, szczególnie globalny trend troski o ekologię i środowisko oraz spełnianie wymagań norm emisji CO2. W związku z tym specjalistyczne maszyny na podwoziu kolejowym, np. koparki, ładowarki teleskopowe, podnośniki koszowe, wozidła, są szczególnie pożądane przez firmy budujące nowe sieci trakcyjne oraz firmy remontowe. Główną inwestycją, do której na pewno będą potrzebne specjalistyczne maszyny na podwoziu kolejowym, jest budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego. Inwestycje kolejowe CPK to łącznie prawie 1800 km nowych linii, które mają powstać do końca 2034 r., z czego po zsumowaniu trzech odcinków w ramach szprychy nr 9 wychodzi w sumie ok. 400 km zakontraktowanych linii dużych prędkości między Warszawą a granicą z Czechami. Można się więc spodziewać, że w nadchodzących latach popyt na sprzęt na podwoziu kolejowym będzie rosnąć. Wskazują na to globalne trendy, jak i wzrost inwestycji na kolei. Im więcej modernizacji, budowy nowych linii kolejowych oraz konserwacji istniejącej już infrastruktury, tym większe zapotrzebowanie na tego rodzaju urządzenia i pojazdy. Tym samym branża maszyn budowlanych może znaleźć nowy rynek zbytu przez poszerzenie swojej oferty o maszyny przystosowane do poruszania się po torach.
Poznaj naszą ofertę
https://www.youtube.com/watch?v=U8tmKxCcxYw